[mtp-teoria] mtp koncept v.4.3

dusan dusan at idealnypartner.sk
Mon Dec 25 23:14:19 CET 2006

salala

v prilohe nova verzia,
hlavne novinky su celkovy sumar a cast o sietovej kulture.
zohladene teda zatial:

> [...]
> :normalne: az slangove slova, ktore to vlastne drzia pri zemi... sranda
> ale ze si zoradil v tej casti o novych mediach akoby naopak / najskor ze
> nove media sk a potom ze co su nove media. alebo zle si pamatam? tu cesku
> cast chceme? mohla by som to spravit ja ked uz som na tej skole. ..
>
> * dusan, re:
>  mas pravdu s tym zaradenim novych medii - teraz ked som na to pozeral,
> lepsie to bude pred SK. ceska cast by bola urcite zaujimava - ked to bude
> na dlhsie, mozeme to tam prihodit aj casom a zatial napisat ze under

cast "co su nove media" prehodena (ii/a),

tiez prihodena cast o sietovej kulture (ii/f) - doteraz sme sa o nej bavili
ako o teme dalsieho rocnika, zatial je ale v texte spomenuta len
ako akasi nova (stara) oblast, s ktorou sa da pracovat aj v nadvaznosti
na kulturu novych medii ci medialne umenie.

> -----------------
>
> * zuzana:

> * dusan, re:
> hoj
>
> nejak mi vsetci pisu mimo mlistu,
> babuta tiez hovori ze v pohode, odstavec o def media artu prehodit
> pred SK historiu, a ze spise cast o cechach
>
> s magdou som to prechadzal este pred poslanim na mlist.
>
> jo, tak rozpracujem festival odsek - asi este pridat ze ake konkretne
> typy akcii boli a su, nech je prehlad - koncerty, wshopy, vernisaze, atd..
> no jo a nejak ten intro festival odsek oddelit od historie.

celkovy sumar MTP mame teraz ako uvodny odstavec.

> [...]
>
> * slavo:
> zda sa mi,
> ze bude treba vyrobit aj nejaku strucnu a zrozumitelnu verziu, co nemusi
> obsahovat historiu ani podrobnosti, ale zhrnie to tak nejako celkovo...
> pozriem sa na to.
>
> * dusan, re:
> okej,
> super-strucna verzia bola zamyslana ta prva veta,
> potom strucna odsek "festival multiplace"
> a ostatne potom ich rozvinutie.
> takze take gradovanie,
> neni to tam mozno moc zretelne, tak dalsia vec co vylepsit.

vid vyssie.

tiez v mtp 2006 mapke uz ako-tak funguje prepinanie medzi mestami -
http://multiplace.sk/map/
(akurat mensi problem ked je v meste iba 1 lokacia, tak neda dobry zoom).

dusan