[mtp-teoria] mtp koncept priebezne re:

dusan dusan at idealnypartner.sk
Tue Dec 19 14:09:50 CET 2006

ahojte

prve off-list reakcie na text spred par dni,
crtaju sa upravy pre dalsiu verziu:

-----------------

* babuta:
 da sa to je to dobre, je to vlastne celkom pristupny jazyk. ty tak
vlastne pises tieto veci, som si vsimla, ze obcas pouzijes njake akoze
:normalne: az slangove slova, ktore to vlastne drzia pri zemi... sranda
ale ze si zoradil v tej casti o novych mediach akoby naopak / najskor ze
nove media sk a potom ze co su nove media. alebo zle si pamatam? tu cesku
cast chceme? mohla by som to spravit ja ked uz som na tej skole. ..

* dusan, re:
 mas pravdu s tym zaradenim novych medii - teraz ked som na to pozeral,
lepsie to bude pred SK. ceska cast by bola urcite zaujimava - ked to bude
na dlhsie, mozeme to tam prihodit aj casom a zatial napisat ze under
construction ci take cosi heh

-----------------

* zuzana:
> citat sa urcite da, aj je pomerne dost komplexny...
>
> ale mozno by som z toho urobila taky jeden odsek ze o com je festival...
> lebo v tej sekcii festival je vlastne hlavne historia...
>
> ze ci sa to neda vysvetlit bez vysvetlovania 10 dalsich veci...
>
> porozmyslam
>
> ale toto (teda uplne upravene) som urcite za, aby co najrychlejsie islo na
> web, aby si kazdy mohol precitat, "ze o com"

* dusan, re:
hoj

nejak mi vsetci pisu mimo mlistu,
babuta tiez hovori ze v pohode, odstavec o def media artu prehodit
pred SK historiu, a ze spise cast o cechach

s magdou som to prechadzal este pred poslanim na mlist.

jo, tak rozpracujem festival odsek - asi este pridat ze ake konkretne
typy akcii boli a su, nech je prehlad - koncerty, wshopy, vernisaze, atd..
no jo a nejak ten intro festival odsek oddelit od historie.

-----------------

* slavo:
zda sa mi,
ze bude treba vyrobit aj nejaku strucnu a zrozumitelnu verziu, co nemusi
obsahovat historiu ani podrobnosti, ale zhrnie to tak nejako celkovo...
pozriem sa na to.

* dusan, re:
okej,
super-strucna verzia bola zamyslana ta prva veta,
potom strucna odsek "festival multiplace"
a ostatne potom ich rozvinutie.
takze take gradovanie,
neni to tam mozno moc zretelne, tak dalsia vec co vylepsit.

more to come

dusan