[mtp-program] multiplace programova brozura

magde magde at idealnypartner.sk
Thu Apr 26 22:21:08 CEST 2007

Mili organizatori,
ako vidim, poniektorym sa programova brozurka Multiplace dostala do ruk,
skor, nez som stihla odoslat tento mail. Posielame Vam ju postou alebo
inymi linkami, neskoro ale predsa. Kedze sme tento rok chceli, aby bola
podrobnejsia nez po ine roky a obsahovala nielen popis akcii ale aj
informacie o organizatoroch a tiez uvodny text o festivale a jeho sposobe
fungovania a vyvoji, ako aj teoreticky text o sietovej kulture,  rozsah sa
zniekolkonasobil a vdaka tomu sa nepodarilo ju realizovat nacas (teda pred
alebo pocas festivalu). Nebudem  Vas zatazovat detailami o tom, ktore
clanky procesu jej realizacie zlyhali alebo meskali a z akych dovodov,
preto len strucne. Ako kritickym bodmi sa ukazal prilis velky rozsah,
ktory sa ale nakopil postupne, neskore posielanie informacii zo strany
niektorych organizatorov, koordinacne nejasnosti a samozrejme casovy odhad
celeho procesu. Napriek tomu sme sa rozhodli, ze ma zmysel nechat tuto
brozurku vytlacit, aj ked v nizsom naklade, kvoli dokumentacnym a
prezentacnym ucelom, a tiez preto, ze si myslime, ze jej obsah (menovite 2
uvodne texty a info o organizatoroch) ma svoju hodnotu aj mimo samotne
konanie festivalu.
Pre buducnost by sme ale samozrejme radi zaistili programove letaky pred
festivalom, co sa vsak bude musiet odrazit na zasadnom zredukovani
rozsahu. Tiez je otvorena moznost vydat po festivale katalog, aj s
obrazovou dokumentaciou z akcii. Brozurka, ktoru coskoro dostanete do ruk
je nieco medzi tym a  preto sa termin jej vytlacenia tak posunul.
Vdaka vsetkym, ktori pomahali pri jej vzniku.
Pekny vecer,
Magdalena K.