[mtp-program] multiplace reakcia

brano.pepel.kamikadze pepel at kamikadze.sk
Thu Apr 26 20:45:27 CEST 2007

Vazeni usporiadatelia,... musim prezentovcat svoj nazor na prebehlu
akciu.
Som rozhorceny a nespokojny,... To, ze sa mi program festivalu dostal
do ruky az po jeho skonceni(26.4.), by som mohol s konstatovanim "no co
uz treti sektor" nejak preboliet... Avsak to, co som nasiel vo vnutri,
ma dorazilo. To naozaj nikto nie je schopny, si vypytat logo v
krivkach? Skutocne nepovazujem za vtipne, ked logo mojej renomovanej a
svetoznamej spolocnosti je takto prznene.

Dorazne ziadam ospravedlnenie od organizacneho vyboru (festival team,
ako ste sa hrdo nazvali)!!!!! Osobne ospravedlnenie je vitane.

Brano.Pepel
web_design_code

KAMIKADZE.hard.working.studio
radlinskeho.ulica.39.bratislava.slovakia.eu
gsm.+421 904 820 404
skype.brano_pepel
www.kamikadze.sk