[mtp-program] festival is over...

zuzana at 34.sk zuzana at 34.sk
Wed Apr 25 09:26:42 CEST 2007

Pozdravujeme organizatorov 6. rocnika Multiplace!

Podaril sa festival plny stretnuti, streamingu, koncertov, vystav, atd...
Pre nas sa len zacalo bilancovanie, uctovanie, rozmyslanie co dalej :)
V mene zdruzenia dakujem vsetkym zucastnenym za zapojenie

tu
http://www.multiplace.sk/2007/?id=11
coskoro zavesime hodnotiacu tlacovu spravu

poslite mi prosim linky na vsetky clanky, ktore o vas/ nas povychadzali

dakujem

zuzana

for Bratislava:

Dnes o 5 donesu do A4 studenti hotovy casopis o multiplace - vysledok
workshopu martina mistrika, pridite sa pozriet

Greetings to organizers of 6th Multiplace!

We did a festival full of meetings, streaming, concerts, exhibitions...
Now we are evaluating, thinking about the future :)
In the name of multiplace organisation I thank all that participated for
their contributions

here, we plan to have reports
http://www.multiplace.sk/2007/?id=11&lang=1

please, send me all the articles that were published about you/ us

thank you!

zuzana