[mtp-teoria] content providers diskusia

dusan dusan at idealnypartner.sk
Mon Feb 5 13:59:38 CET 2007

ahojte

dobry napad, malo sa hovori o open contente alebo slovenskom web2

SME nedavno spustili digitalizaciu slovenskej literatury
na ktoru uz neplati copyright
http://zlatyfond.sme.sk/
koordinuje ju tomas ulej
http://zlatyfond.sme.sk/dokument/o-projekte/realizacny-tim/

na zione je 'narodna banka' domacej zvukovej a obrazovej produkcie
http://zion.sk/banka
napodiv tam neni ziadne info o pravach a co s tym materialom
moze robit uzivatel a nie je zrejme ako sa tam veci daju uploadnut.

o oboch iste vies, len prihadzujem, aby sa nezabudlo.

..neviem ci to chces smerovat na textovy material,
alebo sirsie, aby ta debata pripadne 'neupadla' do diskusie o pravach.

dusan