[mtp-teoria] DNESNE LITERARKY _A SIETOVA KULTURA

Palo Fabuš palo.fabus at gmail.com
Tue Apr 10 20:52:49 CEST 2007

Zdravím,

len by som si dovolil upozorniť - pre členov Klubu čítania na monitore
- že elektronické verzie možno nájsť na webe LtN

konkrétne
http://literarky.cz/?p=clanek&id=3490
http://literarky.cz/?p=clanek&id=3513

rozhovor s MR by sa tam mal objaviť v následujúcich dňoch

zároveň by som si svoj článok dovolil chápať ako príspevok do
prebiehajúcej diskusie, takže prípadné reakcie naň vítam ;-)

--
Palo Fabuš
palofabus.net