[mtp-program] piar internesnal

zuzana at 34.sk zuzana at 34.sk
Tue Mar 20 13:32:06 CET 2007

helou, takze viera sa ponukla, ze by poriesila nejake to PR na
medzinarodnej urovni, co sme vsetci velmi radi, lebo ma vacsi prehlad,
kontakty atd :)

ja som za, nech pouzije na rozposlanie infa vsakovakym oficialom adresu
admin at multiplace.sk, s tymi, co ju poznaju nech kludne komunikuje ako
viera
(lebo ved je to otrava, obhospodarovat 20 emailovych adries)

vyhoda toho, ze adresu admin at multiplace.sk budeme pouzivat len v
oficialnom styku, kedy je to vhodne statutarny zastupca, programovy a PR
ludia je, ze budeme mat prehlad co kto kam poslal

podla mna je uplne fpoho komunikovat s niekym ako zuzana at 34.sk, hoc aj
pagastan at post.sk, ked ta tak ludia uz maju zafixovanu/eho

ale ked je niekomu pohodlnejsie mat adresu @multiplace.sk, tak sa tiez
akceptuje (ak cez nu ovsem nebude posielat info nezlucitelne s poslanim
organizacia, ha, ha)