[mtp-program] k nastrojom komunikacie

Maria Riskova maria at nada.sk
Fri Mar 16 20:42:05 CET 2007

/please, wait few minutes for receiving this text in english version/

Ahojte,
mozno sa viaceri pytate, ake mejly mi to vlastne chodia z Multiplace? :)

(mailing list o programe)
zameranemu na tvorbu programu festivalu (t.j. kazdy rok to bude ina
skupina ludi). Su v nom vsetci zastupcovia organizatorov tohtorocneho
festivalu a je urceny na jednoduchsie rozposielanie informacii, ktore
ma dostat naozaj kazdy (namiesto pracneho kopirovania kontaktov) =
prosime vas, ak si myslite, ze sem patri este niekto iny, tak dajte
vediet Dusanovi Barokovi na <dusan at idealnypartner.sk>, doplni kontakt
do mailing listu (mozu to byt niektori z ucastnikov vasej aktivity,
ktori chcu byt informovani, vasi kolegovia, ktori sa podielaju na
organizacii atd.)
Ak by ste nahodou nechceli dostavat mejly v ramci tohto mailing
listu, tak napiste tiez, ale asi to tu este bude par dalsich tyzdnov
zaujimave :)

Prosime vas, uvedomte si, ze mejl, ktory poslete na adresu
<mtp-program at 13m3.sk> pride vsetkym ludom, ktori su v tomto mailing
liste.
Vsetky kontakty, ktore su na tomto liste najdete tu:
http://13m3.sk/mailman/roster/mtp-program - nie su tu vsak mena.
Preto vas prosim, ked budete posielat prvy mejl, tak sa predstavte,
aspon minimalne a formulujte svoju poziadavku na vsetkych
prijimatelov tohto mejlu jasne a strucne (ja som zatial vynimka :)) -
nezabudnite, ze medzi organizatormi festivalu su aj ludia z inych
krajin ako Slovensko a Ceska republika, tak si vyberte, ci svoj mejl
napisete iba po anglicky alebo poslete spravu aj po slovensky/cesky
aj po anglicky.

Mailing list ma rozne nastavenia, nemusite dostavat kazdy mejl
osobitne, ale "digest" - zhrnutie vsetkych mejlov za den...

(ine mailing listy)
Funguju este ine mailing listy:
mtp-teoria at 13m3.sk
na diskusiu o teorii okolo tem festivalu (nemusi sa tykat iba
programu, ale moze byt vseobecnejsi)
tento list je otvoreny vsetkym, ktorych sa Multiplace tyka a ktori sa
chcu zapojit do diskusie, o com ma byt Multiplace (netyka sa len
teorie v uzkom chapani)

multiplace at 13m3.sk
ide o mailing list, ktory bude urceny pre verejnost, mozeme sem
hadzat informacie o novych mediach  a temach, ktore sa tykaju
Multiplace (oznamy Multiplace, pozvanky, rozne ponuky na spolupracu,
podporu...)

mtp-vykony at 13m3.sk
sluzi na produkciu festivalu:
su v nom ludia, ktori priamo koordinuju vseobecne aktivity Multiplace
(k dalsiemu fungovaniu festivalu a siete Multiplace sa vratime asi az
po festivale - bude treba dalej riesit otazky zdruzenia Multiplace,
spolocneho fundraisingu atd.)

(backstage)
Pre vsetkych, ktori sa venuju Multiplace - bud ako organizatori
jednotlivych akcii alebo sa venuju koordinacii Multiplace dlhodobo je
pristupny tzv. backstage - webstranka, na ktorej sa ukladaju
informacie a materialy - sluzi na dlhodobejsiu komunikaciu, na
kolaborativnu tvorbu dokumentov a pracu.
Backstage Multiplace najdete tu: http://www.multiplace.sk/b + login
Vela z vas ma uz na backstage login, kto nema alebo ho zabudol,
vypytajte si ho u koordinatorov na <mtp-vykony at 13m3.sk>
Najdete tu rozne informacie o praci na jednotlivych aktivitach
festivalu a mozete ich aj upravovat, daju sa sem vesat rozne
dokumenty atd. - zavisi na nas, v akom rozsahu potrebujeme tento
nastroj, na niektore cinnosti sa hodi lepsie ako mejly.

(www.multiplace.sk)
Na webe www.multiplace.sk budeme stale updatovat informacie - aj viac
informacii o zazemi organizacie a koordinacie festivalu - kto su
koordinatori, kto su organizatori, kto su ucastnici a divaci nasho
festivalu... samozrejme informacie o programe atd.

Ahojte
Maria Riskova
(marisa)
programova koordinacia Multiplace 6