[mtp-program] Re: mtp program reakcia

babuta at 34.sk babuta at 34.sk
Fri Apr 27 23:54:43 CEST 2007

fiha :)
podla mna to brano pepel myslel zo srandy (aj ked som brozurku este
nevidela). kamikadze ma ine idealy.

ale aspon sa brano matis slovne precvicil, rada citam/ci skor pocuvam jeho
elaboraty a oslie mostiky ...

tak a teraz uz naostro. hor sa pisat do 3/4 (ktoreho logo pripomina modru
tabletku na zatial nespecifikovane ochorenie)

bbt

ps: toto nebola reklama na casopis 3/4