[mtp-teoria] analyza dokazala ...

dusan dusan at idealnypartner.sk
Wed Jan 3 19:56:27 CET 2007

ola

> [...]
>
> idem robit do skoly njaku analyzu
> teda konkretne dve SLEPT a SWOT
>
> no a vlastne ide o to ze takato analyza vacsinou prebehne preto,
> aby nejaka firma / tentokrat oz / dospelo k poznaniu ze co su teda slabe a
> silne stranky a ci je vobec co riestit.
> vysledkom tej mojej prace celej by malo byt nejaky navrh riadenia
> umeleckej institucie / mozno sa na tomto mieste pozastavite ze mtp nie je
> institucia, ako nejaka firma alebo tak, ale aplikovat sa to da vraj vsade,
> pytala som sa na to profaka ze ci nevadi ze je to oz...vraj teda nie.

vsak hentaketo srandicky su casto dost uzitocne.

> lenze.
>
> oz mtp ma teda kolko clenov? 3?

papierovo povodne troch (marisa, slavo, ja), teraz 4 (aj zuzana).
v praxi teraz prebieha "rozsirovanie" clenskej zakladne -
stale nie je jasne ci sa tak stane aj na papieri
alebo za clenov budeme brat vsetkych ktori su prihlaseni aspon
na jeden z mtp mailing listov.

> myslia si vobec tito clenovia ze treba prist k nejakemu rieseniu?
> maju pocit ze je nejaka kriza "vo vedeni"? a ze treba nejaku strategiu
> vedenia mtp?

strategia organizacie sa momentalne rozpracovava - marisa prisla s
konkretnymi navrhmi, dusan tiez, aj ostatni, teraz slavo rozpracuva
konkretny dokument. vid
http://okno.all2all.org/pipermail/mtp-vykony/2006-December/000010.html
http://okno.all2all.org/pipermail/mtp-vykony/2006-December/000014.html

> v com podla nich tato kriza spociva? je to len v obsahu
> celeho projektu {akoze ci su media nove, atraktivne atd...to co sa riesi
> na tej filozofickej rovine} alebo aj inde?

kriz je viac, mozno sa ich aj semtam bojime pomenovat, len tak namatkovo
nedetailne par co ma napadne:
- obsahove:
* co su nove media a co je ich kultura
* preco by mali ludia zrazu pouzivat nove technologie v umeni ked to
  doteraz bolo samozrejmostou
* minanie sa s verejnostou, malo publika
* slaba reflexia spolocenskej situacie (aj ked mozno nevedome reflektujeme)
* kvalita prezentovanych prac
- organizacne:
* nejednoznacnost rozdelenia uloh a zodpovednosti
* slaba komunikacia medzi organizacnym jadrom a partnermi
* maly rozpocet
* slaby feedback zvonku organizacie
* absencia kazdorocnej evaluacie projektu ako takeho

pozitiva su samozrejme tiez a vela veci funguje.

> aky je zaber / socialne
> prostredie {len sk? alebo stredna europa? zemegula?(toto len kvoli
> faktorom vonkajsim sa pytam ze akoby ste sa zaradili...)

geograficky slovensko a cechy, ale otvorenost aj dalej von.

ked das dokopy SLEPT a SWOP faktory, mozem ti ich pripadne okomentovat
prip doplnit.

dus