[mtp-teoria] Re: [mtp-vykony] kde sme?

babuta at 34.sk babuta at 34.sk
Thu Feb 1 11:39:42 CET 2007

caute
ja som v brne
vcera som podala grant na brno meets multiplace - chceme ho robit spolu s
lemurie, fiume, eskortom a fledou a este kto sa bude chciet pridat.
bol to doplnkovy grant na fcca.

vymyslel sa spontanne (po mojich individualnych stretnutiach s ludmi)
celkom srandovny program, ci sa presne dodrzi neviem. ved da sa s tym
nejak hybat.
hodim to na bulvar. hodtte tam aj vy cosi, nech vidime sa.

minuly tyzden som tu bola na klauzurach - ronaiov atelier video - a sa mi
tam pacili asi tak 3 veci. tak som aj oslovila tych ludi -chalanov - ze
aby sli do mtp.

dnes idem na podnikatelku do kniznice :) / moc sa mi nechce

k marysinmu chrbatu :) ja som minuly tyzden behala po doktoroch lebo ma
strasne tiez zacalo cosi boliet a tiez mi doktorka vravela ze to mam od
pocitaca a ze mam ist do posilovne. no este si to idem overit na slovensko
:)

no a buduci tyzden budem v blave

zatial
ahojte