[mtp-teoria] node.london research

dusan dusan at idealnypartner.sk
Sat Dec 16 20:54:12 CET 2006

ahojte

zaujimal som sa trochu podrobnejsie o node.london (vid kratky sumar
spred par dni
http://okno.all2all.org/pipermail/mtp-teoria/2006-December/000006.html ),
hlavne z pohladu co sa mozno pre mtp z ich akcie naucit,
na webe maju na viacerych miestach archiv diskusii, priebehu, reportov
a evaluacie.

zobral som niekolko hlavnych okruhov a snazil sa ich zmapovat, konkretne:
vychodiska, casovy priebeh, rozpocet, organizacnu strukturu,
komunikacne prostriedky, vyrazy, geograficke pokrytie, kategorie pre
tvorbu, a ponaucenia. takto je strukturovany aj vystupny HTML, ktory
si mozete pozriet tu:
http://dusan.idealnypartner.sk/notepad/node.london/

mozno ak nadviazem na to co si Slavo spominal o samotnom rozbehu -
projekt zacal v iniciative "Wireless London", co su ludia pracujuci
s pokryvanim londyna wi-fi signalom a s tym spojenymi art projektmi,
a ich ambicii urobit wireless festival.
Saulovi Albertovi sa tak spolu s dalsimi minimalne troma ludmi aj
vdaka asistencii Rachel Baker v Arts Council England podarilo
dostat grant na cca 100 litrov EUR. postupne sa do projektu zapojilo
viac ludi, koncept sa znacne rozsiril a dohodli sa na "testovacom"
oktobri 2005 a potom vacsej akcii v marci 2006.

koordinatora Tima Jonesa nasli v lete 2005 na inzerat v novinach,
o nom samom je inak dost malo info, predpokladam ze mal predtym
vela skusenosti v klasickom umeleckom manazmente.

tos tak nech sa vie.

dusan