[mtp-teoria] koncept 4.4.

maria riskova maria at nada.sk
Thu Jan 25 00:37:48 CET 2007

caute
mam, ja robim manual este stale - robila som s
tou predchadzajucou verziou, tak si pozriem teraz
tuto a sklbim manual s konceptom, aby sa lepsie
doplnali
pracovne skupiny su v manuali, aj o ofise tam
nieco bude - porovname to potom a vyhodime co je
nadbytocne v ktorom dokumente

- kostrbatosti a nelogickosti vychytajme (hlavne
ti, co nerobili ten text - budu vidiet viac -
bude to totiz aj pre ludi, ktori to budu vidiet
prvy krat)

co poviete?
chcela by som urobit toto:
kazdemu, kto bol zapojeny do organizacie mtp v
minulosti poslem osobny mejl s prilohami:
koncept
manual

v mejli motivacny komentar k zmenam a navrh k
programu tohto rocnika, ako ho spojit s niecim
dalsim (ak uz vieme, co chcu asi robit)

nech povedia svoj komentar ku konceptu - co tam
este doplnit a k manualu - ako organizaciu
zjednodusit atd.
(tu je cas doplnit koncept aj manual, takze tieto
verzie nemusia byt tip top - ani nemozu, ak to ma
byt vyhovujuce pre siet, nielen pre nas :))

a pripojim vyzvu na zapojenie sa (vitame
zaujemcov, ktori chcu diskutovat o teorii, o
cieloch multiplace, zapojit sa do roboty atd...
to vam dam precitat predtym plus pouzijem texty z
manualu a konceptu)

rano vam poslem manual v akejkolvek forme
dokoncenosti, aby ste to cez den mohli popozerat
a v piatok by som to dokoncila a poposielala tie
mejly, ok?

(k veciam, co prisli v mejloch dnes a vcera sa vyjadrim zajtra a pozajtra :)
brunoc (este ake sukromie tu je, vidim vase
ksichty-tvare ako zive, o chvilu tu budu davy
teoretikov, br)