[mtp-teoria] mtp koncept....!

dusan dusan at idealnypartner.sk
Mon Dec 18 01:32:04 CET 2006

ahojte,

chvilu mi to trvalo, ale hlasim pokrok - mame skec konceptu multiplace!
hehe, no pozrite sa na to, snazil som sa spomenut len dolezite,
aj pre cloveka ktory o multiplace pocuje prvykrat. ambicia je teda
nemala - vysvetlit, ale nekazat; spropagovat, ale nevnutit;
zacelit, ale neobmedzit; podpichnut, ale neodradit.
v zelenych zatvorkach je par vyraznejsich veci ktore treba dorobit.
otazne bude asi ci sa niektore casti nebudu prekryvat s textom o
organizacii, dufam ze moc nie, semtam je to snad povolene, aj ziaduce.
je velmi dolezite ze si to vsetci prejdeme a dotvorime do podoby,
s ktorou budeme _vsetci_ suhlasit, inak to nezafunguje. tak sup,
mame na to cele sviatky, v novom roku sa vraj chysta nova era :)
vec je v prilohe.

*dusan