[mtp-program] sprava pre multiplace

Marek Adamov / Stanica marek at stanica.sk
Sat Nov 3 16:24:47 CET 2007

ahojte vsetci,

vdaka za spravy a vsetku pracu, ktoru mtp stale venujete, obdivujem
vas uprimne.

termin si piseme do kalendara a urcite sa chceme zucastnit zas a zas.
okrem nas sa v ziline chce pridat mira putisova s povazskou galeriou
umenia.

novy koordinator a komunikator za stanicu bude peter hapco (nas
hudobny dramaturg, ktory konecne od augusta opustil istoty
zamestnania a presunul 100% svojej energie do nasich neistych vod).
prosim zaradte jeho email do mailing listu. dakujem.

aj za vsetko ostatne dakujem! a pozyvam na prezentaciu WRO a ping
melody, radi vas uvitame - a na stanici je moznost prespat (mame izbu
s postelami), takze ste vitani hocikedy a o jeden stres a financny
vydavok mate menej.

marek

- -
| Truc spherique | kulturne centrum Stanica
| Stanica Zilina-Zariecie, Zavodska cesta 3
| 010 01 Zilina, Slovakia
| www.stanica.sk | +421 (0)907137145
- -
| internet connection / email partner - HMZ Radiokomunikacie / Bluenet
| media partners - akzentmedia | Changenet | Vseved | Kam do mesta |
Zilina.sk | Zilinske noviny | Zilinsky vecernik | Radio Fajn