[mtp-program] web a fotos OPRAVA

babuta at 34.sk babuta at 34.sk
Thu Apr 5 11:10:03 CEST 2007

sory
beriem spat,
nevsimla som si ze dole v tom istom maili je napisane aj to, ze fotky
poslat dusanovi aj to, ze ako sa to da ..

sory
tak pozornejsia musim byt :)

tak toto keby niekto sa stratil rovnako ako ja:

pod velkym oknom s popiskou sa daju uploadnut max 3
obrazky na jednu nodu (berie to JPG a PNG). keby ste sa toho editora bali,
mailujte opravy/doplnky mne.