[mtp-program] network info

zuzana at 34.sk zuzana at 34.sk
Wed Apr 4 23:24:22 CEST 2007

Zdravime z nasho uzla siete, deje sa tu toho celkom dost
Funguje online program
Na lepsi pocit spolupatricnosti pozverejnujeme aj informacie kto kde kedy
co streamuje
Mozete uz pomaly zacat posielat linky a casy
Tiez sa pokusime, pri tej zaplave mien a partnerov uvadzat na vsetkych
propagacnych materialoch vsetky dolezite mena
Budeme radi, ak aj vy pouzijete pri propagovanie akcie nas nazov, ci logo
vo vasich materialoch, aj ked nam ich poslete

Greetings from our "knot of the network" we are quite busy
Program is online now
For a best common feling we will publish also list of links and times of
streaming
Please, send us this info
We are also trying to use all the important names of all organisers and
partners at all promo materials
We would be happy, if you also use the name multiplace, or our logo in
your materials for the events, and even when you can send them to us

zuzana