[mtp-program] Finis Terrae - OPRAVIT CHYBY NA WEBE

Maria Corejova maria at 13m3.sk
Wed Apr 4 09:21:57 CEST 2007

Ocuvajte,
prosim, urgentne opravit nasledujuce info z webu MTP:
je tam, ze

Finis Terrae
13. apríl 18h – 03. máj 2007 , Galéria 13m3, SK_Bratislava
Anna Daučíková, Mária Čorejová (kurátorka), Alena Adamíková
(kurátorka)
Tagy: vernisáž/výstava

PROSIM ZMENIT na:

Nora Ruzickova
Finis Terae
Uvodne slovo: Anca Daucikova
Koordinacia: Maria Corejova, Alena Adamikova

Nakolko, Nora Ruzickova je autorka!!!! Daucikova sa tam len objavi na
vernisazi a povie zopar (teplych) slov a ja nie som kuratorka., ja to len
koordinujem...

DikyDikyDiky...

man

--
Maria Corejova
Statutarna zastupkyna / Statutory Representative
e: maria at 13m3.sk

13 kubikov
Studena 12
Tranzit Studios
Bratislava
Slovakia

13m3 rozvija a podporuje aktivity a vyskum v oblasti novych medií
a technologii v kulturnej a socialnej sfere. Doraz kladie na
interdisciplinaritu a spajanie umenia, vedy a technologii.
Zdruzenie 13m3 pokracuje v cinnosti dvoch predchadzajúcich projektov,
Burundi (www.burundi.sk), ktoré existovalo ako súcast priestoru A4 a
galérie Buryzone. (www.buryzone.sk). Združenie sa venuje podpore
vydavatelskych aktivit, organizovaniu vystav, prednások, workshopov,
konferencii a inych podujati v oblasti kultury a umenia novych medii.
13m3 aplikuje najmodernejsie technologie pri distribucii informacii.
Združenie vo viacerých projektoch spolupracuje s podobne orientovanymi
domacimi i zahranicnymi kulturnymi a vzdelavacimi instituciami.